Záruční podmínky

Tuto záruku Vám poskytuje společnost Whirlpool CR, spol s.r.o., Radlická 3201/14, Praha 5, 150 00, IČ: 492 43 411, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 20460 (dále „Whirlpool CR“), jako kupujícímu našich domácích spotřebičů.

Vaše záruka – záruční podmínky

Při dodržení pokynů týkajících se instalace, obsluhy a údržby poskytuje výrobce obchodní záruku 24 měsíců na práci mechanika, cestovní náklady a výměnu náhradních dílů. Máte také zákonné právo na bezplatnou náhradu od prodejce v případě, že výrobek neodpovídá smlouvě. Vaše zákonná práva nejsou touto obchodní zárukou dotčena.

Záruční list Vám na požádání potvrdí prodejce ihned při prodeji a tento list platí pouze spolu s dokladem o zakoupení výrobku (stvrzenkou, fakturou apod.). Pokud zákazník v době případné záruční opravy doklad o zakoupení výrobku nepředloží, ztrácí nárok na bezplatnou opravu.

Údaje na záručním listě:

  • typ výrobku
  • sériové výrobní číslo + 12 NC servisní kód (8XXX XXX XXXXX)  (požadován pro objednání záruční opravy)
  • razítko a podpis prodejce
  • datum prodeje (požadováno pro objednání záruční opravy)

Při prodeji je obchodní organizace povinna na žádost kupujícího výrobek vybalit k prokázání jeho kompletnosti a bezchybného stavu a na požádání výrobek i předvést. Současně je také povinna na požádání potvrdit záruční list. Dodatečné reklamace na mechanické poškození výrobku nebo jeho nekompletnost nebudou uznány.

Tyto záruční podmínky platí pro spotřebiče zakoupené a používané v České republice.

Jak uplatnit reklamaci v rámci záruky?

Během záručního období je zákazník povinen předložit doklad o zakoupení výrobku, na kterém je uvedeno datum zakoupení výrobku. Výrobky dovezené společností Whirlpool CR jsou vybaveny servisní brožurou, jejíž předložení bude mechanik požadovat před započetím opravy.

Pro reklamace nás kontaktujte, jak je uvedeno níže.

Co bude opraveno?

V záruční době je oprávněn opravovat výrobky pouze autorizovaný Značkový servis Whirlpool. Neodstraňujte prosím z výrobku samolepicí štítky s čárovým kódem.

Služby Značkového servisu Whirlpool doporučujeme zákazníkům využívat i pro pozáruční opravy. V každém případě vždy požadujte vystavení platného daňového dokladu o opravě. Na vykonanou pozáruční opravu je servis povinen poskytnout záruku na práci a materiál. Po celou dobu záruky je zapotřebí uchovat všechny přepravní prvky (přepravní vzpěry, šrouby atd.), pokud jimi byl výrobek vybaven. Na náhradní díly dodané pro pozáruční opravu Značkovým servisem Whirlpool také poskytujeme záruční dobu 24 měsíců od data opravy.

Co pokrývá tato záruka?

Záruka pokrývá všechny vady funkční povahy v rámci běžného používání výrobků Whirlpool v domácnosti.

Co tato záruka nepokrývá?

V rámci této záruky nemohou být provedeny opravy výrobků, které nejsou používány v domácnosti, nebo jsou prokazatelně přetěžovány. (Restaurace, prádelny, používání výrobků k poskytování služeb apod.) Stejné podmínky platí i při používání výrobku v rozporu s návodem k obsluze.

Žádné úpravy výrobku nejsou v záruční době dovoleny. Porušení tohoto ustanovení bude mít za následek ztrátu nároku na reklamaci nebo na záruční opravu.

Výrobek nemůže být bezplatně opraven v rámci záruky:  

  • pokud není předložen doklad o zakoupení výrobku,
  • při nedodržení způsobu používání a údržby výrobku, jak je uvedeno v návodu k použití,
  • v případě poškození a poruchy výrobku v důsledku následujících možností:
    • v případě neodborné a nesprávné instalace výrobku a nevhodných zdrojů (jako je např. tlak vody, plyn, elektrická přípojka apod.),
    • preventivní údržba (včetně čištění filtrů a čerpadel, menší kusy doporučujeme prát v síťkách dodaných k tomuto účelu),
    • veškeré opravy, úpravy výrobku, změny nebo nastavení, které výrobce předem neschválil,
    • vady vzniklé v důsledku přírodních katastrof a jakéhokoli použití v rozporu s určeným použitím výrobku jako domácího spotřebiče,
    • poškození zjevně související s nesprávným napětím, zkraty nebo nestabilitou rozvodné sítě (nebo mající charakteristické znaky takových situací), stejně jako všechny vady související s nesprávným připojením),
    • předchozí opravu výrobku  provedl neautorizovaný servisní partner;
  • v případě poškození nebo vady estetických prvků (nezajišťujících funkčnost výrobku):
    • vady vzniklé v důsledku poškození při přepravě nebo manipulaci s výrobkem (poškrábání, promáčknutí, praskliny, rozbité sklo a police apod.),
    • vady nefunkčních estetických prvků, jako jsou držadla, skla, ovládací spínače apod., v důsledku běžného opotřebení – změna barvy plastových součástí (což je běžný fyzikálně chemický jev po určité době používání),
    • vady spotřebních materiálů, u kterých je doba životnosti určována charakterem dané součásti (žárovky, vodní, vzduchové a prachové filtry, uhlíkové filtry všeho druhu apod.),
    • vady příslušenství a skleněných volitelných prvků (police, talíře apod.), způsobené nesprávnou manipulací nebo nepřiměřeným zacházením.
  • Záruční opravy také nezahrnují následující:
    • vady příslušenství a skleněných volitelných prvků (police, talíře apod.), způsobené nesprávnou manipulací nebo nepřiměřeným zacházením.
    • náklady na veškeré připojení (připojení vody, plynu a elektřiny),
    • přepravu výrobku do dílenské provozovny (pokud zákazník odmítne provedení opravy u něj v bytě),
    • změnu nastavení směru otevírání dveří, přemístění pantů apod.,
    • náklady na poradenství a servisní asistenci v rámci vysvětlení správného používání výrobku,
    • v případě nedovoleného zasahování do výrobku nepovolanou osobou.

Na výrobky používané pro jiné než domácí použití nebo umístěné v jiném prostředí než domácnost (restaurace, hotely, kadeřnictví, prádelny, řeznictví, benzínové pumpy, opravárenské provozovny apod.) nebude poskytnuta záruka podle občanského zákoníku.

Co dalšího nabízíme?

Zapojení výrobku: Jedná se o službu hrazenou zákazníkem, kterou doporučujeme svěřit značkovému servisním centru Whirlpool. Pokud se obrátíte na servis, kterému jsme neposkytli autorizaci a zaškolení, nemůžeme zaručit odborné zapojení výrobku a neponeseme odpovědnost za jeho případné poškození. Vznikne-li z tohoto titulu reklamace, nemůže být uznána jako záruční oprava a náklady na opravu bude muset hradit zákazník. Výrobky, jejichž připojení musí provádět pouze pracovníci s předepsanou kvalifikací:

A) Plynové a kombinované spotřebiče (plyn-elektřina).

B) Elektrické spotřebiče: všechny spotřebiče, které nejsou vybaveny pohyblivým elektrickým kabelem zakončeným vidlicí. Doporučujeme svěřit Značkovému servisu Whirlpool zejména zapojení pro elektrické trouby a elektrické varné desky. Speciální technické podmínky jsou také stanoveny pro instalaci výrobků do kuchyňských linek. Společnost Whirlpool CR neodpovídá za poškození způsobené chybnou instalací výrobku, chybným připojením ke zdroji napájení, za opravy poruch způsobených nekvalitními zdroji napájení a instalací neodpovídající technickým normám. Společnost Whirlpool nenese odpovědnost za možné škody způsobené osobám či zvířatům nebo škody na majetku, které jsou přímým důsledkem nedodržení doporučení uvedených v návodu k použití. Zákonná práva nejsou výše uvedenými ustaveními dotčena. Upozornění: Připojení k elektřině, vodě, kanalizaci a plynu zajišťuje sám zákazník na vlastní náklady. Připojení a instalace musí odpovídat příslušným technickým normám a bezpečnostním předpisům.

Nárok na záruční opravu v případě spotřebičů umístěných v kancelářích a podobných prostorách, kde se nepředpokládá nadměrná zátěž, posoudí individuálně technik na místě, a pro uznání nároku na případnou reklamaci bude směrodatná technická zpráva, kterou vypracuje.

Co když nelze spotřebič opravit?

Pro případy, že výrobek nelze opravit, poskytuje společnost Whirlpool CR službu přímé výměny výrobku u zákazníka doma. O podrobnostech Vás bude informovat servisní technik. Pokud se rozhodnete této služby nevyužít, je nutno uplatnit reklamaci u obchodní organizace, u níž byl výrobek zakoupen, a vždy přeložit písemné vyjádření servisního technika o stavu výrobku.

Kontaktujte nás

Naši odborníci v týmu zákaznického servisu jsou připraveni Vám pomoci, kdykoli to budete potřebovat. Poskytnou Vám:

- rady a tipy na řešení problémů se spotřebiči,

- informace a praktické rady o co nejlepším využití Vašeho spotřebiče,

- zajištění opravy výrobku autorizovaným servisním technikem společnosti Whirlpool,

- návody k obsluze a informace o výrobku.

251 001 001 * pondělí až pátek 8:00 – 18:00 *(místní hovory)

V případě volání mobilním telefonem může Váš poskytovatel mobilních služeb účtovat dodatečné poplatky. Hovory mohou být sledovány a zaznamenány za účelem zlepšování služeb.

Garantem servisu v České republice je společnost Whirlpool CR. Značková servisní síť je plně organizovaná síť servisních gestorů a jejich partnerů pro provádění záručních oprav, pozáručních oprav a oprav v rámci prodloužené záruky, a to na základě smluvního vztahu se společností Whirlpool CR spol. s r. o. a s plnou kompetencí pro uvedené činnosti. Servis Whirlpool přijme žádost o opravu z centrálního dispečinku. Kontaktní údaje naleznete rovněž na stránce Kontaktujte nás, informovat se můžete také v prodejně, kde jste výrobek zakoupili.

DOPORUČUJEME zákazníkům využívat k opravám a instalacím značkovou servisní síť, která má odborně vyškolené pracovníky a je povinna používat značkové náhradní díly dodávané společností Whirlpool.